توسعه برنامه سازی و پایگاه داده – پودمان چهارم ( توسعە واسط گرافیکی )
در این پودمان رویدادهای صفحه کلید و ماوس و کاربرد برخی کنترلهای پیشرفته مرتبط با واسط گرافیکی نظیر کادر محاورهای رنگ و قلم و منو و متدهای کار روی نویسه و رشته در زبان #C را فراخواهید گرفت .
توسعه برنامه سازی و پایگاه داده – پودمان سوم ( طراحی واسط گرافیکی )
زبان برنامه نویسی #C با داشتن امکانات وسیع و متنوع برای ایجاد واسط گرافیکی، می تواند برحسب نیازهای کاربر، واسط های گرافیکی مورد انتظار را طراحی کند. در این پودمان معرفی و کار با کنترل های ایجاد واسط گرافیکی کاربر و مدیریت رویدادهای مربوط به آنها را فراخواهید گرفت
توسعه برنامه سازی و پایگاه داده – پودمان دوم ( مدیریت مجموعه داده )
زبان برنامه نویسی#C دارای روشهای متنوعی برای کار با انواع دستورات شرط، تکرار و آرایه است. در این پودمان معرفی و کاربرد انواع ساختار تکرار، آرایه و فنون جستجوی داده ها را فرا خواهید گرفت.
توسعه برنامه سازی و پایگاه داده – پودمان اول ( پیاده سازی پایگاه داده )
پایگاه داده یا دیتابیس (Database) مجموعهای سازمانیافته از اطلاعات یا دادههای ساختارمند است که در جداول به صورت الکترونیکی در یک سیستم کامپیوتری ذخیره میشوند. این دادهها میتوانند شامل متن، اعداد، تصاویر و سایر انواع اطلاعات باشند.